יום שישי, 28 ביוני 2013

פגיעה במטרה

אני אמא לשלושה בנים. בנים. שלושה. אני אוהבת אותם יותר מהחיים עצמם אך יחד עם זאת, אחד ה-אתגרים עבורי בחיי היומיום איתם, הוא השירותים. בנים לא יודעים ללכת לשירותים כמו שצריך. לא משנה כמה הם ישתדלו, לא משנה כמה אעיר להם, כמה אתחנן, אסביר, אאיים, אממש את האיום ואתן להם לנקות את השירותים בעצמם, בסופו של דבר הם קמים בבוקר אפופים ולא ממש יודעים איך קוראים להם ושוב חלק מהפיפי מחוץ לאסלה.
זה הוציא אותי מהדעת. זה הוציא את בעלי מהדעת. ריח הפיפי התמידי בשירותים שלהם, הוציא אותנו מהדעת. אמרנו אחד לשניה כל הזמן "שוב יש פיפי על הריצפה, זה מוציא אותי מהדעת!" וזה לא משנה אם באותו יום היתה עוזרת, וזה לא משנה אם היא קירצפה את הריצפה וקירצפה את הקירות עם אקונומיקה, 24 שעות אחרי, שוב מישהו פיספס קצת את המטרה.
ידעתי שהגיע זמן לחשוב על רעיון יצירתי כשבעלי, ברגע של יציאה מהדעת הציע לנעול את השירותים והם ילכו לעשות פיפי בהשגחה. בתור זאת שבטח היתה צריכה לקום מהכיסא או לעזוב את מה שאני עושה בכל פעם שמישהו צריך פיפי כדי ללכת "להשגיח", החלטתי למצוא פיתרון אחר.
מצאתי פיתרון אחר. והוא עובד. מוכנים?
צ'יריוס.
כן. כדי לגרום לבנים לקלוע תמיד תמיד למטרה, כל מה שצריך זה קורנפלקס. בנים הם בנים וקל להם יותר להתרכז כשיש מטרה. לעשות סתם פיפי לשם פיפי זה לא ממש מעניין ולכן הם לא מנסים ממש לכוון. כן, הם עושים בכיוון הכללי של האסלה אבל אם המחשבה שלהם נודדת באמצע, זרם הפיפי נודד איתה.
מזה שבוע ישנה קערית קטנה של צ'יריוס (הקורנפלקס העגולים) ליד הכיור בחדר השירותים שלהם. החוק החדש בבית הוא שכל מי שהולך לעשות פיפי צריך לקחת קורנפלקס אחד, לזרוק אותו לאסלה ולנסות לצלוף בו עם הזרם. זה עובד! הם צולפים פנימה כאילו אין מחר. אין יותר ריח, הריצפה נקיה, אף אחד לא יוצא מהדעת. הבן האמצעי שלי אפילו נותן לעצמו ניקוד, אותו רק הוא מבין, באשר לביצוע הצליפה.
זה נחמד, זה פשוט, זה מצליח.
אני מקווה שהסידור הזה יחזיק למרות שהבן הבכור שלי (שתמיד היה שאפתן) שאל אם אפשר לזרוק גם גולות או אבנים או זיתים. "אוי ואבוי למי שיזרוק לשירותים כל דבר אחר חוץ מהצ'יריוס אתם שומעים? א-סור, אני חוזרת א-סור בשום אופן לזרוק פנימה שום דבר אחר, השירותים יסתמו הבנתם?"
הם הבינו. להיום. אבל אם בשבוע הבא אשמע ילד צועק מהשרותים "א-מא! נתקע לי כדור טניס בשירותים!" אני לא אהיה מופתעת. למען האמת אהיה מופתעת שלקח שבוע שלם עד שזה קרה.

 

תגובה 1:

  1. גדול! הקטנצ'יק שלי עוד משתמש בסיר, אבל אזכור את זה כשהוא ישתדרג לאסלה. תודה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...