יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

דברים טובים באים בשלשות

אני אוהבת לצלם את הילדים.
למען האמת אני חושבת שכולנו אוהבים לצלם אותם, נראה לי שזה הדור הכי מצולם מאז ומעולם.
כן, צילמו אותי כשהייתי ילדה, בטח יש לי עשר או חמש עשרה תמונות מכל שנה בחיי, אבל בטח לא עשר או חמש עשרה תמונות מכל חודש בחיי (ויש מקרים שאני מצלמת 15 תמונות בשבוע, ולפעמים ביום, של ילד אחד)
מאוד כיף לצלם אותם, לתפוס את הילדות שלהם ואת האושר שהיא זורקת לכל עבר.
כן, אני אוהבת לצלם אותם בנפרד, לתת לכל ילד את הבמה שלו

 
כמו לילד הזה שחזר מהספר
אחרי שביקש תספורת מגניבה שאין לאף אחד.
חוץ מלאחיו הגדול
 
 
או את אחיו הגדול לפני קונצרט.
מעניין עוד כמה פעמים יתן לי להלביש אותו
כמו מתמודד שחמט מחבר העמים
 
 
או את מיני-מי עושה
טיי-צ'י מול הרים ושקיעה
 
כן אני אוהבת לצלם אותם בנפרד,
אבל לאחרונה התחלתי להבין הורים לתאומים ושלישיות
אלה שמלבישים אותם בבגדים תואמים
שיראו שייכים לאותו סט
אני חושבת שזה נותן תחושה של סדר
 
 
תחושה שהשבט הזה שייך לי.
ולמרות שכמעט אף פעם אין סיכוי
שכולם יסתכלו למצלמה ביחד
 
 
יש משהו נעים בלצלם את כל העדר.
לחשוב שכל הגדוד הזה גדל לי בגוף
ובלעדיי הם לא היו פה
 

 
טוב בסדר, גם בלעדיו לא
 
 
בסדר בסדר, גם בלעדיו לא.
הנקודה היא,
אני אוהבת לצלם אותם ביחד
(ואבא, תודה שבאת ב6 וחצי בבוקר לפתוח סתימה במרפסת וגם ישבת
להקריא סיפור לכל המשכימים )
 
 
הכי אני אוהבת לצלם את הדינמיקה בניהם
כשהם לא שמים לב
בלי הצילום לא היינו זוכרים את הבוקר הזה,
בו ילד שיחק בפאוור ריינג'רס שלו בלי תחתונים
פשוט כי שכח ללבוש אותם
ולאחים שלו זה נראה טבעי לגמרי.
 
איזה כיף שאנחנו חיים בתקופה שכל כך קל
לנצור את הגדילה שלהם
 
 
אהובים שלי
 
 

2 comments:

  1. את מקסימה והם מקסימים.

    כשמסתכלים על הילדים שלך רואים כמה הם שלך. כ"כ דומים. אבל אז רואים את בעלך ומבינים כמה הם גם שלו. דומים גם לו. ערבוב מוצלח.

    התמונה של מיני-מי משקיף אל האופק מעולה. איך אני מתגעגעת לאדמה הישראלית התחוחה אחרי הגשם, עם העשב העדין שמעטר את ראשי הגבעות. חורף ישראלי.

    תודה! :)

    השבמחק
  2. זה נכון שאי אפשר להשוות את כמות תמונת הילדות שלנו לשלהם אבל כמו הכל היום זה יותר פשוט...מתקתקים 10 לחיצות על כל תמונה ולא "מבזבזים" פילם מבלי לדעת איך יצא
    וגם אני מאוד מאמינה בתמונות סוליקו וגם באלבומים אישיים לכל אחד ואלבום של כל המשותפות, ככה גם כל ילד מקבל התייחסות וגם מקבלים אלבום משפחתי
    ומתוקים המוסקיטרים שלך...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...