יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

מעשה ידיה

איזה כיף.
היום נתחיל בסדרת ראיונות שבועית בעקבות הפוסט "בערה פנימית".
אני אוהבת, נמשכת להכיר, מעריכה, מתעניינת ורוצה להיות כמו, אנשים שעושים בחיי היום יום שלהם את מה שחלמו לעשות. זה לא חייב להיות חלום מגיל שתיים-עשרה, זה יכול להיות חלום משנה שעברה. היכולת להגיד 'זה מה שאני רוצה' וללכת על זה, להעיז בגדול, היא לדעתי אחד המקורות, אם לא ה-מקור למימוש עצמי.

אז נתחיל.
נתחיל עם עדי. עדי באומל-דרורי בעלת העסק "מעשה ידיה" המתמחה באפייה ביתית בריאה, עבדה בעברה ככלכלנית ומנהלת מותג באוריינטציה לתחום המזון. עדי אמא לשלושה בנים ונשואה לעיראקי שלטענתה מאוד אוהב את האוכל של אמא שלו (עדי כתבה "מאוד מאוד אוהב את האוכל של אמא שלו" (למזלי אמא של בעלי פולניה).

עדי, מתי הרגשת משיכה לבישול ואפיה?
התאהבתי בבישול ואפייה כבר בגיל 7 כאשר הכנתי עם אחותי מטעמים לאמנו ביום האם, אבל הפכתי את זה למקצוע רק לפני שנה.

למה דווקא אוכל "בריא" ,לא  קשה לעשות אותו גם טעים?
אני מאד מאמינה באוכל בריא כבר שנים רבות. אוכל בריא מבחינתי הוא אוכל עם מרכיבים טריים, דגנים מלאים, קמחים מלאים, ללא חומרים משמרים, מופחת מלח / סוכרים, וכו'. אוכל בריא הוא אורח חיים, צריך להרגיל את החיך כמו לכל דבר חדש...אני באמת חושבת שעוגת הקישואים שלי היא עוגה טעימה ללא עוררין!

האם פרפקציוניזם עומד בדרכך? אם כן איך את מתגברת עליו?
אני פרפקציוניסטית וטוטאלית ואין לי צורך להתגבר עליו, להיפך, זה מעלה אותי כלפי מעלה...

ממי את לומדת הכי הרבה בתחום?
אני לומדת הכי הרבה מקבוצת הטועמים שלי שהיא הטרוגנית מבחינת גילאים, עדות, העדפות, נטייה לבריאות וביקורתיות.

האם הסביבה הקרובה לך מרימה גבה עקב עיסוקך?
סביבתי הקרובה בחלקה תמכה מאד ובחלקה התנגדה בשלבים הראשונים של בניית העסק. כיום הם לקוחות קבועים. יש אחד שמאד דואג לי וחושב שהעבודה הפיסית קשה מידיי וששכר לא קבוע הינו דבר מלחיץ. האחד הזה הוא לא בעלי...

מה הכי משמח אותך במה שאת עושה?
משמחת אותי ההתרגשות מכל מתכון חדש, המחקר האינסופי עבור מתכונים חדשים ובנייתם, הניסיונות הליליים, השילוב המצליח בין עסק עצמאי לגידול ילדים והיותי קרובה אליהם, דבר שהוא מאד קשה ותובעני אך מספק ביותר!

מה את לומדת ממה שאת עושה?
אני כל יום לומדת. באמת. למדתי שאנשים מאתגרים, כאלו שטוענים שדוחן לא ראוי לבני אדם הם האנשים שאני הכי אוהבת להאבק עד שהם טועמים. כנראה שזה קשור לתחרותיות שבי ולריגוש שנוצר מהניגוד..

האם הילדים חלק מהעשייה?
הילדים מאד משמעותיים בעשייה שלי מפני שהם וחבריהם הטועמים הראשונים של כל מנה חדשה. ביקורת ומחמאה מילד הן הכי אמיתיות, מפרות ומספקות. מאד חשוב לי להכין מטעמים שילדים אוהבים!

איך את רואה את עצמך גדלה בתחום?
אני מאוד רוצה ורואה את עצמי מעבירה סדנאות וחוגי אפייה לילדים וגם לפתוח מקום בריאותי קטן עם קפה, מיצי פירות ומעשה ידיי. (בהצלחה!)

ועכשיו כמה שאלות סתם לכיף:

מה הריח האהוב עליך? יסמין

מה הריח הכי פחות אהוב עליך? פטריות בקופסת שימורים, חרק מתאדה במנורה (זה באמת לא משהו)

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר? כשהשעון מצלצל, דבר ראשון אני עושה מתיחות פלג גוף עליון. ככה זה כשכבר לא צריך להניק..

חתולים או כלבים? לגמרי כלבים (לגמרי כלבים)

איזה סוג אוכל (סיני, איטלקי, וכו') היית מסוגלת לאכול כ-ל יום? הודי (גם אני הודי! תביאי כיף)

כשאת נתקלת עם הזרת הקטנה של הרגל ברהיט, באיזו קללה את משתמשת? שייסה!

תודה רבה לעדי. לטעימה מופלאה ממעשה ידיה של עדי, תושבי המרכז יכולים ליצור עימה קשר ב-052-5721980
וכמובן להצטרף לעמוד הפייסבוק של העסק לקבלת מתכונים ועידכונים טעימים.

 
אם גם אתם עושים משהו מהביפנוכו ורוצים להשתתף בסדרת הראיונות



 

תגובה 1:

  1. עדי כישרונית במיוחד
    כל מה שהיא נגעה בו עוד מתקופת לימודיה
    במגמה הכלכלית בריאלי חיפה, נצץ.
    מעשה ידיה תפור כמו כפפה.
    מתי השיווק ליושבים במיאמי מתחיל ?
    הנה אני הזמנה ראשונה בשימחה גדולה.
    שיהיה המון בהצלחה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...