יום שישי, 23 בנובמבר 2012

כי אצלי לא זה לא

כשהבאנו את צ'ארלי הביתה לפני חודש וקצת, ידעתי שיש צורך להסביר לו, ולעבור איתו על נוהלי הבית.
בבית שלנו כלבים יודעים את מקומם.
מאחר והגזע של צ'ארלי, בורדר קולי, נחשב לחכם בגזעים, הייתי בטוחה שהוא יבין מאוד מהר איך דברים עובדים אצלנו.
הסברתי לו:
צ'ארלי, בבית שלנו כלבים נמצאים רק על הריצפה.

 
יפה.
 
ואם אתה רוצה להרגיש קצת יותר בנוח
יש מיטה מיוחדת לכלבים
 
 
כן, זו.
 
ולא משנה מה,
 
כלבים אף פעם
בשום מצב
בשום תנאי,
לא עולים על הספות
 
 
ולא מבקשים מבני בית אחרים
לנסות לשכנע אותי לשנות את דעתי
במבטים הורסים שגורמים לברכיים שלי לרעוד
 
 
כי אצלי,
לא זה לא
 
 
ואם אמרתי שאין מצב שאתה עולה
על המיטה שלי
אז אין מצב
 
 
שאתה עולה על המיטה שלי.
ובטח ובטח לא על הכרית שלי
 
 
כי אצלנו בבית
כלבים יודעים את מקומם
 
 
זהו
אני שמחה שניהלנו את השיחה הזו
ושהכל ברור לך
כלב טוב.
 
מסקנה: בורדר קולי הם אכן הגזע הכי חכם שיש.
 
 
 
 
 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...