יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

יש לכם כלב? חתול? איגואנה?

בעצם, אתם עם האיגואנה, לא משנה.
שלום.
רוצים לעזור קצת? רוצים לתת יד? רוצים סיעור מוחות?
יאללה.
אני רק מציינת מראש שהתוכן הבא הוא פירסומי-אישי-משפחתי-אהובי.
אז ככה, היה לי רעיון להכין סדרת סרטונים למרפאה של בעלי העוסקים בנושאים שונים הקשורים בטיפול בחיות המחמד של כולנו (אתם עם האיגואנה, אבל למה איגואנה?)
הצעתי את הרעיון בהתלהבות רבה לבעלי והוא אמר- לא.
אחרי חמש דקות של הסבר משכנע, שאני לא יכולה להכחיש או לאשר אם כלל חזייה בצבע ורוד, הוא אמר -בסדר. אבל תעשי את זה קצר.
אז עשיתי את זה קצר הפעם, אבל אני מבטיחה שבפעם הבאה הסרטון יהיה ארוך יותר. אשמח לשמוע את דעתכם.
ובמיוחד אשמח לשמוע מאלה שיש להם בעלי חיים - באיזה נושאים הייתם רוצים לראות סרטוני הדרכה שאני בעצמי במו ידיי עורכת?
כדאי לכם, בעלי הוא רופא בחסד, לא תמצאו וטרינר כזה.
 
הנה,כפי שאפשר לראות בתמונה,
הוא מטפל בגור בשיטת נישוקים יחודית,
הוא למד את זה באירופה. 
צרפת אני חושבת.
 
אפשר לכתוב רעיונות בפייסבוק, אפשר לשלוח לי מייל, אפשר לכתוב תגובה בבלוג עצמו. הכל אני מרשה, בגלל זה הילדים שלי אוהבים אותי.



 

So ? What say you? 

אשמח לשמוע את דעתכם.

ולמי שלא מצליח לראות פה, זו כתובת הסרטון ביוטיובhttps://www.youtube.com/watch?v=WU35UM7BZ7s

6 תגובות:

  1. היי יקירתי היוזמת,

    1. המנגינה משעשעת ונוסטאלגית כאחד
    2. אי אפשר לשמוע את הקול של בעלך המקסים - נא שקלו מיקורופון.
    3. אל תזוזי כ"כ הרבה. תסכמו איפה הוא בצילום הסצינה (יש לו טווח תנועה מסוים כך שיכנס לפריים בלי שתזוזי בעקבותיו).

    חוץ מזה החזרת אותי המון שנים אחורה כשטיפלתי בכלבתי האהובה קוקה ז"ל. בשל היותה אמספית חזקה נאלצתי להחזיק בין הברכיים. חוץ מזה אותה שיטה בדיוק!

    אני בעד פרסום ביו טיוב.

    בהצלחה!

    רוית

    השבמחק
  2. רעיון נהדר!
    רק, כפי שציינה רווית מעלי, קשה לשמוע את בעלך מדבר...
    בהצלחה

    השבמחק
  3. רעיון הסרטונים הוא נהדר
    כדאי שבעלך ידבר בקול רם כי בקושי שומעים אותו
    וגם שידבר ויזוז קצת יותר לאט-בגלל שזה סרטון הדרכה אז כדי שיהיה קל לעקוב אחריו
    אפשר לעשות סרטונים על-
    איך שמים חומר נגד פרעושים ואיפה
    הסבר על קולר נגד קרציות ולמה זה חשוב
    אולי הסבר על החיסונים/טיפולים שכדאי לעשות לבעל החיים במשך השנה (כלב/חתול)
    הסבר על מקלחת וטיפוח-כל כמה זמן כדאי לקלח כלב, האם כדאי לנקות אוזניים לבד/לגזור לו ציפורניים וכו
    אולי כדאי לכם לחשוב על שתפ עם מאלף כלבים...
    בהצלחה, אם הייתם באזור שלי הייתי מחליפה וטרינר

    השבמחק
  4. תודה רוית, אני יודעת על בעיית הסאונד, צילמתי עם האייפון (ששש...לא לגלות) אתארגן יותר טוב בפעם הבאה. עם התזוזה יש קצת בעיה כי אין לי חצובה וכי אני, אני.

    השבמחק
  5. לירון! נהדרת את!
    תודה רבה על כל הרעיונות. הם ייושמו בודאות.

    השבמחק
  6. רעיון מעולה!
    צריך מיקרופון :-)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...