יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

משעמם לכם?

אולי משעמם לכם עכשיו.
לפעמים לי משעמם, כשאני מחכה לילדים שיסיימו את החוג למשל, או מחכה לקומקום שירתח, ולקומקום שלי לוקח המון זמן לרתוח, בעיקר מפני שבדרך כלל רק אחרי 5 דקות עמידה לידו, אני שמה לב שלא לחצתי על הכפתור שאמור להפעיל אותו. בכל מקרה, כשלי משעמם אני לא עושה מדיטציה, אני עושה דברים פרודוקטיביים.
אחד הדברים הפרודוקטיביים (ניסיתם פעם להקליד את המילה פרודוקטיביים? זה לא פשוט כמו שזה נראה. המוח נעצר ומתחיל לאיית לעצמו, זה מגניב, נסו לא תצטערו) אם לא ה-דבר שאני תמיד עושה כשמשעמם לי, זה להכנס ל'אנשי קשר' באייפון שלי ולשנות להם את השם לשם יותר מעניין.
למשל, זה לא מעניין לראות שיחה מ"אבא" אז שיניתי לו את השם ל"דון קורלאונה" וכל פעם שהוא מתקשר אני גם קצת מפחדת וגם מרגישה בעלת יחוס כביתו של הגוד פאד'ר.
או "אמא". מה מעניין ב"אמא"? "המלכה האם" לעומת זאת, הרבה יותר קולע למהותה.
בטלפון של בעלי שיניתי, בזמן שהיה במקלחת, את שמי מ"יפעת" ל"אנה ארונוב" ולו כדי לדמיין אותו בוהה באייפון באמצע ניתוח חצי מרוגש חצי מבולבל. אני חושבת שהוא קיבל החלטה נכונה כשבחר להתחתן איתי, אתם לא חושבים?
את השם של אחי שינתי ל"מר.כפית". (באמת קוראים לו עמית, אבל כיאה לאח קטן הענקתי לו לפני שנים את השם הבוגר- כפית), חרוז כזה. אוקיי, זה לא החרוז הכי מוצלח, אבל מה עוד מתחרז עם עמית? חבית? עמית זה שם יפה עכשיו כשאני אומרת אותו לעצמי בקול רם חמש פעמים. אם אתן בהריון תקראו לילד/ה עמית. כדאי לכן. עמית אחי מתנשא לגובה 1.90מ' עם יופי איטלקי אותנטי. אי אפשר לטעות עם השם עמית. עמית זה שם יפה. אבל כפית יותר.
את המספר של הגננת שיניתי מ"גן חצב" ל"הכל בסדר תרגעי".
את המספר של ידיד שמתקשר פעם בשלושה חודשים שיניתי ל"הו שלום לך באמת."
וכן הלאה.
אני לא אמשיך כי אני חוששת שאיבדתי את רובכם כשהתחלתי לכתוב על עמית- כפית, ובכלל יש לכם דברים יותר טובים לעשות עם הזמן שלכם.
אני רק אספר לכם למה שיניתי את השם של בעלי. הכי אני אוהבת לראות שיחה שלא נענתה מבעלי, להזכר שזכיתי.

 
עכשיו רוצו, נסו את זה בבית.
אני מבטיחה לכם שלקבל שיחות יהיה הרבה יותר כיף מעכשיו
הרבה הרבה יותר כיף.
 

5 תגובות:

  1. ג-דול.
    לנו אין נייד ובטלפון הביתי המספר המוצג מגיע ישירות ממסד הנתונים של חברת הטלפונים ולא נתון לשליטתנו.
    אבל אם היה לי נייד פעיל שמזהה מספרים, ישר הייתי מעתיקה ממך.

    השבמחק
  2. LOL

    צחקתי בקול רם. את אדירה :)

    אלון שינה פעם את השם שלו בטלפון של חברה שלנו (ששמה שני) ל"שני מהעתיד", וכך כשהוא היה שולח לה הודעות זה היה כאילו היא מקבלת הודעה מעצמה, בגרסתה העתידית. משעשע...

    אבל שלך ממש מוצלחים.

    אני אוהבת את השם עמית. יותר לבם מאשר לבת. אבל אולי לבת שלי אקרא כפית, בהשראתך ;-)

    השבמחק
  3. עכשיו אני מרגישה כל כך לא יצירתית...
    איך לא חשבתי על רעיון כזה מגניב!!!
    מצחיקה!

    השבמחק
  4. פוסט מעולה (-: גם לי יש כינויים כאלו ("אורי עובד קשה" לטלפון מהעבודה, "אחי הצדיק" וכו') אבל אני כזו מאותגרת טכנווגית שאני מכנה אותם בהכנסת המספרר הראשונית וכך הם נשארים אצלי לנצח נצחים...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...