יום שישי, 19 באוקטובר 2012

נחמה

לכל אחד יש משהו שמנחם אותו כשהיקום שלו יוצא קצת הרבה מאיזון.
יש כאלה שרוצים לשנות אוירה ולנסוע לחו"ל.
יש כאלה שמשחקים שח מול המחשב.
יש כאלה שרוצות סיבוב בה.שטרן.
יש כאלה שאוכלים שוקולד.
העיקר משהו שיתן אחיזה, משהו מוכר, משהו נעים וודאי.
אין לי כמובן התנגדות לשוקולד והאמת היא שהוא חבר טוב ומספק בדרך כלל, אבל בעקבות הארועים המאוד לא משמחים האחרונים, הרגשתי שיש צורך להוציא את התותחים הכבדים, פולי קקאו לא יספיקו הפעם.
ידעתי שאני זקוקה למשהו שתמיד נתן לי אחיזה, משהו שיכייל מיד את המערכת ויעורר בי את היסודות, יהדק את הרגשות, שעצם נוכחותו תחבר את כל הקצוות החופשיים באהבה כל כך מוכרת, נעימה.
אינסטנט איפוס.
זה לא משהו,
זה מישהו
ויש לו ריח
של גור.


אז כן! יש לנו גור חדש (תמונות בקרוב), קוראים לו צ'ארלי בגלל שהוא מזכיר לי את צ'אפלין. הילדים מרוגשים מאוד ומהווים תירוץ נפלא להתלהבות שלי "הילדים נורא רצו" נשמע יותר טוב מ"הרגשתי שאני חייבת כלב" לא?
יש לכם כלב?
מי שרוצה יכול לשלוח לי תמונה של הכלב שלו עם שם שלו וכל מה שיש לומר עליו, מוזמן למייל שלי s_ifat@hotmail.com ובקרוב אפרסם פוסט מיוחד המוקדש לחברו הטוב ביותר של האדם עם התמונות.
מגיע להם אני חושבת, על זה שלפעמים הם היחידים שיכולים למלא את החורים.

 
מי מנחש איזה גזע צ'ארלי?
(הוא לא כמו הדלמטי בתמונה)
מי שידע יקבל נקודה
או כבשה.
 
תודה לכל מי שכתב והתעניין בשלומו של קרוב המשפחה הקרוב שלי
לצערי אין שינוי במצבו
הוא ממשיך להיות קשה.





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...