יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

חגיגה נחמדת

יום הולדת. היום לפני שנה התחלתי לכתוב את הבלוג הזה.
אני נהנת לכתוב אותו ונהנת מהאינטראקציה עם מי שקורא אותו דרך עמוד הפייסבוק ודרך התגובות בבלוג ומהמיילים שכותבים לי (אני יודעת שלוקח לי קצת זמן לענות, איי הב אישיוס אבל אני חוזרת לכולם, בסופו של דבר).
בעלי לעומת זאת, נהנה מהבלוג קצת פחות, במיוחד כשהוא מסביר לי מה צריך להגיד לטכנאי של המזגנים שאמור להגיע ואני דוהרת על המקלדת וממלמלת "כן בסדר, אני אדבר עם אבא שלי בקשר לגנן" והוא עונה "איזה גנן? מזגן!" ואני עונה עם הראש במסך: "מז-גן? מה יש למזגן?" ובעלי נאנח והולך לדרכו ואני מתקשרת אליו אחרי שעה וחצי כי משום מה הופיע איזה איש בדלת ושואלת אותו: "ממי, יש פה טכנאי של מזגנים? אתה רוצה לדבר איתו?"
הילדים שלי דווקא מרוצים מהבלוג. בזכותו הם הרוויחו אינספור "רק ממתק קטן" ושעות על הwii. העיקר שיעזבו אותי בשקט בזמן שאני במוד של אמא-עסוקה-עכשיו-חמוד-ואם-תשאל-אותי-עוד-שאלה-אחת-ספק-אם-אצליח-לשלוט-בעצמי.
הכלבה שלי לא מרוצה מהבלוג ולכן היא לימדה אותי לקח. שלא, היא לא יכולה להתאפק עד שאסיים את הפיסקה ואם זה כל כך קשה להבין אז אולי כמה דקות עם סמרטוט ומלבין יעזרו לי להבין את זה.
 
בפוסטים, אני מנסה להעביר את התחושה שלמרות שיש לי דעה מסוימת בנושא מסוים (קורה שיש לי דעה, שמתם לב?) היא אישית שלי וברור לי שלא מתאימה לכל אחד אבל אולי היא תפתח אצל מישהו עוד ערוץ מחשבה.

ועכשיו הודעה חגיגית.
לכבוד השנה החדשה של הבלוג, אני רוצה לספר לכם שאני כותבת לא רק פה.
אני גם כותבת למגרה. כן כן.
נכון, יש עוד דרך לעשות עד למדפים של סטימצקי, זה ברור.
אבל,
קוראים שרוצים שאשלח להם מידי פעם פרקים/חומר מתוך מה שאני כותבת מאחורי הקלעים, מוזמנים לכתוב לי ל s_ifat@hotmail.com  ולכתוב בשורת הנושא "אשמח לקבל חומר" ואני מבטיחה, כשאהיה מוכנה נפשית, לשלוח לכם ורק לכם, חומר.
חומר טוב.
חומר מצוין.
בעצם אני לא יודעת אם הוא חומר מצוין, אתם תחליטו.
טוב, אני מתחילה להשמע לעצמי כמו מישהו שאמא שלכם הזהירה אותכם להתרחק ממנו ולא לדבר איתו אף פעם, אז אני אפסיק.

מה שאשלח לכם לא יפורסם בבלוג, אולי יפורסם מתישהו במקום אחר, מי יודע. סטימצקי אולי, אמאזון אולי. פלייבוי אולי. סתם סתם, מה לי ולאמאזון?
אגב אמאזון, ידעתם שג'יי קיי רולינג (זו שכתבה את הארי פוטר, חברים) הוציאה היום (כן! היום!) ספר חדש למבוגרים? אני חושבת שזה סימן טוב שאנחנו חולקות תאריך כלשהו. הבלוג שלי חוגג שנה, הספר שלה יוצא היום, כמעט אותו דבר לא?
אז קדימה, כל מי שרוצה, מוזמן לכתוב לי ולקרוא את מה שעד עכשיו סגור לי במגרה.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...