יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

והרי התחזית.

יומן הקפטן. יום 25463456 בלי מזגן.

שמישהו יגאל אותי מיסוריי.
 איך זה שכל כך חם עכשיו? אני גרה על הר, לא אמורה להיות פה בריזה? או שבריזה זה רק ליד הים?
איך זה שלוקח לטכנאי מזגנים 25463456 ימים להזמין מדחס מזורגג? למה לטכנאים אין תחושת זמן? ממתי "תחילת שבוע" זה יום שישי? למה כולם מקבלים את ההתנהגות שלהם? למה אנחנו לא יוצאים לרחובות? למה אין קורס "הגדרות יחידות זמן" בבית הספר למזגנים? למה? למה? למה?
חם לי.
אני יודעת שאני חוזרת על עצמי.
לפעמים זה קורה לי, אני חוזרת על עצמי.
לעיתים רחוקות, אני גם שוכחת את עצמי.
הלאה.
מספיק לדבר על כמה חם לי.
נעבור נושא.
אתם יודעים שלבעלי לא חם?
לא.
לא חם לו.
ב-מקרה כל השבוע יוצא לו לעקר חתולי רחוב לתוך הלילה. וב-מקרה במרפאה שלו יש מזגן. צרוף מקרים? אני לא חושבת.
אז בנוסף לעינוי של לנסות להרדם כל לילה במרחץ טורקי, אני מתעוררת בלילות האחרונים מעוצמת הריח כשהוא נכנס הביתה.
כן, מטרה נעלה העמידה לעצמה העירייה, כשהחליטה שיש לעקר את חתולי הרחוב, אבל אפשר לומר שמי שנמצא במחיצתם במשך שעות, לא בדיוק מריח כמו זר של שושנים.
הוא נכנס בדלת, והריח כמו אגרוף לפרצוף.
אני כמובן לא מרשה לו לגעת בכלום כשהוא חוזר, לפני שהוא מרתיח את עצמו במקלחת, רצוי עם אקונומיקה.
די.
נתקדם.
כמה אפשר לדבר על החום?
מחר, יום שישי, תחילת השבוע בעולם של טכנאים, אמורים לסדר לנו את המזגן.
אם אלוהים הוא עדי, הטכנאי הזה לא יצא לנו מהבית עד שלא יהיה לי עור ברווז.
אם אלוהים הוא עדי, לעולם לא יהיה לי חם שוב!
אם אצטרך לגנוב, לבזוז או לרמות, לעולם לא יהיה לי חם שוב!
חלף עם הרוח. יש לי בעיה, אני יודעת, אני הראשונה להודות בכך.
אני יודעת את הסרט הזה בעל פה.
נראה לי שאלך לצפות בו עכשיו, לפחות עד שד"ר קוקו שאנל יחזור מהעבודה.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...