יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

קצת עזרה מחברים.

לפני קצת פחות משנה עשיתי בדיקות דם. עוד הנקתי, והרגשתי שפשוט אין לי כוח בגוף.
עכשיו,
אני לא גאה בזה שאני לא מתרגלת יוגה באופן קבוע, לא גאה בזה שהפרצוף שלי מתעקם כל פעם שאני מנסה לשכנע את עצמי לבשל קינואה (שהיא איזה אוורסט חסר טעם מבחינתי),
לא גאה בזה, אבל ככה זה.
לא הכל אפשר לשנות בהינף החלטה רק כי בתיאוריה יודעים שזה נכון.

התוצאות לא איחרו להגיע, הן הראו בבירור על הדף את הבחירות שלי בתזונה: ברזל- נמוך, B12- חסר.
בדרך במעלית החלטתי שאשנה את כל אורח חיי, את כל התזונה שלי, אבל עד שהיא עצרה בקומת הכניסה, ידעתי שזה לא יקרה.
אני לא אדם של החלטות בומבסטיות. לא אדם של שינויים ענקיים.
הייתי רוצה להיות, כל אחד היה רוצה. אני תמיד מוצאת נחמה רגעית בעצם ההחלטה על המהפך שאעשה מקצה לקצה, אבל היום אני כבר מכירה את עצמי מספיק טוב, אני יודעת שאם זה לא יעשה לאט ובהדרגה, זה לא יקרה בכלל.
אז במקום ללכת לסופר ולקנות קולורבי ועלי מנגולד (מישהו יודע איך אוכלים קולורבי או עלי מנגולד?), הלכתי לסופר פארם, למחלקת תוספי תזונה.
בהתחלה שכחתי את עצמי והלכתי ישר, מתוך הרגל, למדף של בדיקות ההריון. כן, אני מאלה שקנו חמש מאות בדיקות וניסו את כולן שבוע לפני שהן יעילות.
דיילת חביבה הוציאה אותי מגל הנוסטלגיה ושאלה אם אני צריכה עזרה. ביקשתי ברזל, אבל כזה שלא מגיב כאילו אכלתי שבועיים רק אורז. היא לקחה אותי לאזור של סולגאר ונתנה לי ברזל עדין שיהיה עדין איתי. נתנה גם B-12 למציצה מתחת ללשון. שאלתי אותה אם יש לה משהו לחיזוק השיער כי הייתי אחרי לידה ונשר לי השיער כמו לרועה גרמני. היא נתנה לי קומפלס יעודי לעניין, אמרתי "יאללה תביאי מה יכול להיות".
ודיי שכחתי מזה, מהבדיקות כלומר. השתדלתי לאכול יותר נכון, יחד עם זאת, עדיין לא הבאתי את מערכת היחסים שלי עם בן וג'רי לסיום, אבל כן הקפדתי לקחת מידי יום את התוספים שקניתי.
שבוע שעבר עשיתי שוב בדיקות, בגלל משהו אחר בכלל. היום קיבלתי את התוצאות והפלא ופלא, כל המדדים תקינים! זה אשכרה עבד.
הרגשתי כמו תלמידה מצטיינת בכיתת מחוננים.
אז נכון שהייתי רוצה לאכול כמו נזיר בודהיסטי, אבל הנקודה בה אני נמצאת עוד רחוקה מהנקודה בה הוא נמצא. ואני די בטוחה שבנקודה בה הוא נמצא, אין מבצע בלתי נגמר בסופר על 'בן אנד ג'ריס'. או סופר בכלל לצורך העניין.
עוד לא מצאתי את הרצון להשקיע את הזמן ותשומת הלב ששינוי כזה מצריך, והוא מצריך זמן. עד שזה יקרה, כדי שזה יקרה, אעזר בתוספת מבחוץ.
אני הולכת להתסכל קצת על חבילת הקינואה בארון, אני מרגישה השראה לעשות איתה משהו.


אתם לוקחים תוספים כלשהם? איזה?

הברזל , הB12, והקומפלסט ויטמינים ומינרלים לשיער שלי (שעכשיו כשחיפשתי לכם את הקישור, אני רואה שזכה גם בפרס), שייכים לחברת סולגאר. אתם יכולים לקרוא על כל אחד מהם בלחיצה על שמם.

 

6 תגובות:

  1. זה חשוב שעשית את הצעד הזה, לכל דבר יש צעד ראשון ועשית אותו. כל הכבוד
    אני בעצמי צרכנית נלהבת של B12, לצמחונות חוקים משלה :)

    השבמחק
  2. אני כל כך מכירה את ההחלטות האלה של לשנות את כל התזונה...לשנות את אורח החיים לעשות ספורט...כל הכבוד לך על היצירתיות והפתרון בחיים לא הייתי חושבת על זה!

    השבמחק
  3. זה מאוד קשה לשנות אורח חיים כי בסופו של דבר למשל כשרוצים להרזות דיאטה לרוב לא עוזרת אלא אורח חיים. אני מבינה אותך טוב, לי יש חוסר נוראי בברזל ולא מצליחה לשנות את אורח החיים בהתאם כמו לאכול ברוקולי וכאלה.

    השבמחק
  4. הצעד הראשון הוא הכי חשוב ואני מאמינה שבהמשך תראי תוצאות חיוביות וזה יתן לך דרייב להמשיך. בזמנו בתקופת ההנקה לי לי היתה נשירת שיער מאסיבית כמו איזה חתולה פארסית וגם חברה אז המליצה לי לקחת את התוסף הזה של סולגאר האמת שהוא מאוד עזר לי אני זוכרת בהתחלה כמויות של שיער באמבטיה בעלי היה מתעצבן עלי.. חחח..

    השבמחק
  5. אני שומעת הרבה לאחרונה שאנשים מעדיפים לקחת תוספי תזונה.. כי זה דבר טבעי... ואיך את מרגישה היום???

    השבמחק
  6. It is actually a misconception that you lose a lot of hair after a baby is born. There is something in the hormones of pregnancy that causes you to not be 'shading' the normal amount of hair while you are pregnant. Once the pregnancy is over the hormones stabilize and your hair 'makes up for lost time' .Tali

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...