יום שלישי, 24 ביולי 2012

אין אין אין חגיגה

לפני כמה ימים בעלי ואני חגגנו עשור להווסדנו.
הלכנו עם הילדים לנוח אצל ההורים.
נאנחנו פה, פיהקנו שם, כששאלו אותנו מה נשמע, אני עניתי "עייפה" והוא ענה "עייף" ואפילו לא תאמנו את זה קודם.
אמא שלי, הידועה ביכולת שלה לחוש מיד ברמזים דקיקים עד בלתי נראים, שלא לדבר על אלה העבים כפיל, הציעה שנצא קצת להתאוורר.
אמרנו יפה תודה, השארנו איתם את השלישיה העליזה ויצאנו לבית קפה בשכונה. הלכנו ברגל, דמיינו שאנחנו בדרך לבן גוריון והקפה שנשתה ימזג בדיוטי. (אני משתמשת במילה "אנחנו" מאוד בחופשיות. במקרה זה, אני דמיינתי ובעלי הקשיב.)
ניצלתי כל רגע שאנחנו רק שנינו, בלי שאף אחד מאיתנו צריך לסחוב איזה ילד על הכתפיים או להוציא אבן מסנדל. סיפרתי לו כמה אני שמחה שאני לא אוכלת סוכר ואיזה טוב זה מרגיש בגוף ושאני מתכוונת להתחיל לשחות, ואולי אפילו להרשם לפילאטיס ושבשבוע הבא אני מתכוונת להכין משהו משעועית מאש למרות שאין לי מושג מה זה. והוא הקשיב.
הגענו.
המלצרית שאלה מה אנחנו רוצים להזמין. בעלי ביקש אספרסו כפול. אני ביקשתי הפוך קטן. וסופלה שוקולד.
המלצרית חייכה והלכה.
בעלי הסתכל עלי.
הוא הסתכל עלי במבט שרק מי שנשוי לי עשר שנים יכול להסתכל עלי, זה היה לו הגיוני לגמרי. הוא יודע עם מי יש לו עסק. הוא יודע שאני מסוגלת להגיד שאני הולכת לקרוא כל הערב ולסיים את הספר הזה אחת ולתמיד ובאותה נשימה לשאול אם בא לו לראות סרט. הוא יודע את זה ובגלל זה לא מיצמץ כששמע את ההזמנה שלי.
הוא חייך אלי ואמר "בכל זאת עשר שנים".
ואני שמחתי שהוא מבין.
ושמחתי שנשבה רוח נעימה באמצע החום של הצהריים.
ושמחתי שיש לנו שלושה בנים.
ושמחתי שהם אצל ההורים שלי עכשיו.
ושמחתי לחשוב שבסוף השבוע אנחנו נוסעים רק שנינו למלון בתל אביב.
ושמחתי שיש לו כאלה שרירים בידיים.
ושמחתי לחשוב עליו עושה את הקעקוע הזה עוד לפני שהכרנו, לפני שמלאו לו עשרים.
ושמחתי שמאז הוא עשה עוד שניים.
היה הכי נעים בעולם, כמו שרק רגעים קטנים כאלה יכולים להיות.



אם רק הייתי יכולה לתת לכם ביס

סביר להניח, שלא הייתי נותנת.
הסופלה היה חלומי
וזה מה שקרה לו למסכן כעבור 5 דקות

הוא נעלם.
ואני נשענתי לאחור,
והתפנתי לשתות את ההפוך שלי,
עם סוכרזית כמובן.


2 comments:

  1. לחיי עוד עשרות רבות של שנים

    השבמחק
  2. הגעתי לבלוג ממש במקרה לפני שבועיים.
    הספקתי לקרוא הכל ולצחוק בקול רם מול המחשב אינספור פעמים.
    הכתיבה שלך מרגשת, אמיתית ומצחיקה !
    מאחלת לכם המשך זוגיות וחיי משפחה נפלאים ומאושרים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...