יום חמישי, 12 ביולי 2012

אמא מרפי.

מה יותר טוב מלהגיע לקופה בסופר הומה אדם, ולראות קופאית מסמנת לך לבוא אחריה כי היא פותחת קופה חדשה?
שום דבר, זה מה.
ובכן, זה לא מה שקרה לי אתמול. מה שקרה הוא, שחשבתי שתפסתי את הקופה הקצרה, חשבתי שכולם סתומים ואני גאונה, חשבתי שמרפי לטובתי, אבל טעיתי.
מרפי אף פעם לא לטובתי.
הקופה בה עמדתי היתה קצרה בגלל משלוח. לפי כמות המוצרים, משלוח למדינת עולם שלישי. נאנחתי והחלטתי לחכות, לא היה לי כוח לחשב זמני המתנה של קופות אחרות. אחרי שתי דקות הקופאית הרימה את הראש:"מצטערת, אני לא מקבלת יותר." ואני הסתכלתי עליה והיא הסתכלה עלי ושתינו ידענו שזה מאוד מרגיז אותי, אבל רק לאחת מאיתנו זה הזיז.
אז עברתי קופה וחשבתי על כל המרפי בחיים שלי, כי על מה עוד יש לחשוב בתור של 3 עגלות?


ואלה האמיתות אליהן הגעתי:

1. אם התינוק בוכה וחסר מנוחה בזמן נהיגה, יהיה פקק בדרך וכל הרמזורים יהיו אדומים.
2. אם אני נותנת לילד במבה בקניון, אפגוש את האמא מהגן משחקים לה אמרתי:  "חטיפים לא נכנסים אלי הביתה".
3. לאותה אמא גם סיפרתי שאין לנו טלויזיה בבית ולכן כששאלה את הבן שלי מה הוא הכי אוהב לעשות בחופש הגדול הוא ענה:"לראות טלויזיה אצל סבתא".
4.  אם בעלי עובד משמרת לילה, כל ילד יקום לפחות פעמיים במשך הלילה.
5. אם בעלי ישן בבית, כולם ישנו כמו בולי עץ.
6. אם היתה עוזרת, חמותי תודיע שהם לא באים בסוף.
7. אם הבית נראה כמו אחרי מלחמה, אמא שלי תגיע בהפתעה.
8. אם אמא שלי תגיע, לילד יהיה כתם על החולצה ודבק בשיער.
9. אם אני נוסעת לתל אביב לפגוש חברה, יתקשרו אלי מהגן  ברגע שהרכבת תעצור בתחנה.
10. אם אחרי שנה שלא היינו, החלטנו ללכת לסרט, ילד יקיא 10 דק' לפני שהבייביסיטר תגיע.
11. אם מישהו מקיא, זה יהיה על השטיח ביום שהעוזרת היתה.
12. אם אני כבר מועילה להתלבש יפה בבגדים בהירים ולצאת את גבולות ביתי, ילד יבוא להפרד ממני בחיבוק עם ידיים מלאות צבעי פנדה/ממרח שוקולד/משהו בלתי מזוהה.
13. אם אני לובשת שחור, תהיה לו נזלת.
14. אם אתפנה לאכול בשקט, התינוק יקום.
15. אם אתפנה לקרוא ספר בשקט, התינוק יקום.
16. אם אתפנה לראות סרט בשקט, התינוק יקום.
17. אם אתפנה________בשקט, התינוק יקום.
18. אם לא אצליח להרדם, הוא יישן.
19.אם הילדים מנדנדים שהם רוצים לישון אצל סבתא, הם יתקשרו באמצע הלילה להגיד שהם רוצים הביתה.
20.אם הילד נשבע שהוא יאכל את הארטיק פסיפלורה בצבעי נאון שעלה 12ש"ח, אחרי דקה, אני אוכל את הארטיק פסיפלורה שעלה 12 ש"ח.
21. אם אומר לו, שלא, אי אפשר ארטיק אחר, אחרי דקה, אתן לו כסף לארטיק אחר ואומר לו שזו פעם אחרונה.
22. אם אני ממהרת, הוא בדיוק חייב להראות לי איך הוא שורך את השרוכים לבד.
23. אם אני מחזיקה שקית זבל בזמן שאני ממהרת ומסתכלת עליו שורך את השרוכים לבד, בשקית יהיה חור מטפטף.
24. אם נגיע בזמן לתור אצל רופא הילדים, יהיו שמונה ילדים לפנינו.
25. אם יהיו שמונה ילדים לפנינו, הרופא יבדוק אותו חצי דקה ויגיד שאין מה לעשות, זה וירוס.
26. אם בפעם הבאה אסביר לבעלי שאני לא לוקחת אותו לרופא כי הוא במילא יגיד שזה וירוס, זו תהיה דלקת ריאות. (סיפור אמיתי)
27. אם לילד תהיה דלקת ריאות, לי יהיה וירוס. (שוב, סיפור אמיתי).
28. אם יהיה לי וירוס, בעלי ידבק. (כן כן, קרה השנה).
29. אם בעלי ידבק ואני אהיה עם וירוס וילד אחד עם דלקת ריאות, ההורים שלי יהיו בחו"ל. (בכיתי כל לילה לכרית שאני רוצה את אמא).
30. אם ארגיש שכל זה גדול עלי, ילד יבוא ויגיד לי :" אימוש, אותך אני אוהב הכי בעולם."

ככה זה מרפי. תחמן.


                                                          איזה מרפי יש בחייכם? שתפו.

2 comments:

  1. אין את פשוט גדולה. גיליתי אותך אתמול ומאז אני מכורה....

    השבמחק
  2. גם אני גיליתי לא מזמן והתמכרתי!!
    אוהבת!! ונהנית!
    יפעת

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...