יום רביעי, 27 ביוני 2012

חוקי הבית.

לקראת חופשת הקיץ המתחילה בשבוע הבא, החלטתי שכדאי לכתוב מספר נקודות לבני הבית על מנת שיחד נעבור את הקיץ בשלום.
1. בבית שלנו ישנים רצוף כל הלילה עד הבוקר.
2. בבית שלנו הבוקר מתחיל בשעה שאמא מסיימת את הקפה הראשון שלה.
3. בבית שלנו מקשיבים אחד לשני.
4. בבית שלנו לא מתפרצים לדברי האחר.
5. גם אם האחר לקח לנו את צב הנינג'ה.
6. גם אם האחר צבט/ירק/משך בשיער/הוציא לנו לשון ואמר "אתה קקי".
7. בבית שלנו לא צועקים.
8. בבית שלנו מותר להעיר למי שצועק ,שהוא מדבר בקול לא נעים, גם אם זאת אמא.
9. אמא מבקשת סליחה, היא לא התכוונה לצעוק, פשוט אתם שלושה פה ואני רק אחת, אבל אתם צודקים, זה לא נעים כשצועקים.
10. בבית שלנו אסור להרביץ.
11. מי שירביץ יגרום לאמא להפר את סעיף 7.
12. בבית שלנו אם נפל לך, תרים.
13. אם פיזרת, תאסוף.
14. אם נשבר לך, לא נורא, אבל שים לב להבא.
15. אם קישקשת, אני מקווה בשבילך שזה יורד.
16. אם נשפך לך, תנגב.
17. אם התלכלכה לך החולצה, זרוק אותה לסל הכביסה.
18. בבית שלנו הריצפה אינה סל הכביסה. סל הכביסה נמצא בחדר כביסה, הוא בצבע כחול, אי אפשר לפספס.
19. בבית שלנו לא לוקחים בגדים לבד מהארון. כן, כן, אני יודעת, אתם רוצים להיות מחונכים לעצמאות אבל אתם עושים לי באלגן שם. לא.לגעת.לבד.בארון הבגדים. אמא מחליטה מה אתם לובשים, ככה זה בנים.
20. בבית שלנו אוכלים מה שיש.
21. לא אי אפשר משהו אחר.
22. לא, גם לא פרי.
23. לחתוך לך תפוח?
24. בבית שלנו מותר לדבר על הכל, לשאול הכל, להגיד הכל.
25. חוץ מאת צמד המילים "משעמם לי."
26. מי שיגיד "משעמם לי" ישלם לאמא שקל.
27. באמת.
28. רציני לגמרי.
29. בבית שלנו עושים המון כיף.
30. בבית שלנו יש זמנים של שקט, בהם כל אחד מתעסק בענייניו חצי שעה לבד.
31. חצי שעה זה שלושים דקות.
32. בדקה יש שישים שניות. כן, אתה יכול לספור שלושים פעם עד שישים ורק אז לשאול אותי מה עושים היום.
33. בבית שלנו יש גם אבא. עד לרגע שהוא הולך לעבודה בבוקר, ומהרגע שהוא פותח את הדלת בערב, כל השאלות, הטענות, המשאלות, הרצונות, התהיות, מופנות אליו.
34. אבא מאוד שמח שהוא התחתן עם אמא.
35. כל חופש גדול, סבתא תעבור לגור אצלנו.
36. סתם אמא, צוחקים איתך, נראה לך שתעברי אלינו? אין אצלנו מקום. יום ראשון על הבוקר אנחנו מתייצבים אצלך.

איזה חוקי בית אתם מתכננים לקראת החופש? שתפו.
אני הולכת להדפיס ולניילן את הרשימה הזו. חמישה עותקים לכל בן בית.

זה יהיה חופש נעים.
אני מקווה, ממש ממש מקווה.

3 תגובות:

  1. מעולה!!! את גדולה!

    השבמחק
  2. גאוני!
    הכי אהבתי את 26 ו- 36 :)

    השבמחק
  3. הרגתותי!
    את פשוט גדולה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...