יום שבת, 16 ביוני 2012

מה שבא לכם.

בתיבת הדואר שלי (הוירטואלית כמובן) נאספו עם הזמן מיילים מקוראים. רובם נחמדים, חלקם מצחיקים, מקצתם מבהילים, אך לכולם חזרתי (גם אם זה לקח לי שבועיים וחצי, יש לי סדרי עדיפויות והגלידה בפריזר לא תאכל את עצמה.)
חלק מהקוראים שאלו אותי שאלות אישיות או שאלות בנושא התפתחות מוטורית של תינוקות (אני מוסמכת שיטת "צעד ראשון" ושיטת "גרינשפן" הבנילאומית)
בקרוב (עוד שבוע בערך) אפרסם פוסט עם מיטב השאלות שנשלחו אלי (כמובן שאחשוף רק את השאלה ולא את הכותב).
אתם מוזמנים לשלוח לי שאלות נוספות, כל מה שבא לכם, בכל נושא, אין דבר מחוץ לתחום, כמעט. אני לא אענה למי ששאל אותי "כמה את שוקלת?" עמך הסליחה.
אז קדימה, shoot.
כדאי לכם לשאול, אחרת תאלצו לקרוא הרבה תכתובת של שאלות ביני ובין אחותי.
אחותי: "מה את רוצה?"
אני:" תשאלי אותי שאלה, משהו שמעניין אותך לדעת עלי או על תחום מסוים בנושא גידול ילדים"
אחותי: "אבל אין לי ילדים."
אני:"את תמיד כזאת אנטי."
אחותי:" אני לא."
אני :"את רואה?"
אחותי:"את צריכה משהו? כי אני בדרך לעבודה."
אני: "תשאלי אותי שאלה, משהו שתמיד רצית לדעת עלי."
אחותי: כמה את שוקלת?"
אני: "אוקיי, ביי"
אחותי :"ביי."

רואים? זה לא כדאי, זה לא מומלץ, להעביר דקות חיים יקרות בקריאת טקסטים כאלה.
אז קדימה, אתם מוזמנים לשלוח כל העולה על רוחכם ל:

s_ifat@hotmail.com

או תשאירו תגובה בסוף הפוסט.
שבת שלום.
היו שלום,
ממני,
יפעת- האישה שהולכת עכשיו לקטר שעתיים וחצי לבעלה "אני מתה מחום, אמרתי לך שלא כדאי ללכת לבריכה בצהריים".
למזלי אני תמיד צודקת, תכונה שבעלי מעריך במיוחד.

נ.ב. אני מתנצלת מראש אם התשובה שתקבלו ממני, לא תהיה התשובה לה ציפיתם. ברור לכם שהכל עניין של נקודת מבט, נכון?

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...