יום שני, 21 במאי 2012

הקפה עלי. (והארוחה איתה הוא מגיע)

הבטחתי הפתעה נכון?
אז ככה.
אני אוהבת קפה.
ובתי קפה.
ואותכן.
אתן מאוד נחמדות בעיני (אני יודעת שיש פה גם כמה נחמדים, אבל הם עוד מתביישים. תרגישו חופשי, אנחנו אוהבות בנים ביישנים.)
אחד הכיפים הגדולים קטנים שלי זה לשבת בבית קפה עם חברה על הפוך גדול וקראוסון שוקולד (גם גדול). פעם היא מזמינה ופעם אני.
לכבוד יום ההולדת שלי, חברה טובה הזמינה אותי לארוחת בוקר זוגית בקפה לואיז. מאוד מאוד נהנתי.
אז הפעם תורי להזמין אותכם לקפה, כדי שלא תגידו שאני מדרדרת אותכם לתרבות רעה של שומני טרנס, אני מזמינה אחד מכם לארוחה זוגית בקפה לואיז הנפלא בחיפה (יש גם בתל אביב).
איך זוכים?
נכנסים לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולוחצים על "שתף" או על "share" אם נגיע ל19 שיתופים לפחות (19 הוא מספר המזל שלי, שריטה עמוקה, סורי.) יבחר זוכה באופן רנדומלי לחלוטין. בגלל שעברה דקה שלמה ולא הצלחתי להזכר איך אומרים רנדומלי בעברית ובעלי לא עונה לי, אני נשארת עם המילה הזו.
לקראת סוף השבוע אכריז על הזוכה.
באהבה.
יפעת.


2 comments:

  1. אומרים אקראי :-)
    מזל טוב

    השבמחק
  2. אני רוצה לתת לך 1000 לייקים ולהשתתף בהגרלה... אבל אין לי חשבון בפייסבוק (כן, יש גם כאלה).
    בכל אופן הבלוג שלך כתוב נפלא, מצחיק ומעניין. אני מציצה בו בקביעות ותוך כדי גיליתי שאני מכירה את הרחוב, השכונה, הגן, ביה"ס והילד (הגדול)...
    מזל טוב ליום ההולדת!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...