יום רביעי, 16 במאי 2012

העיקר שהוא לא התכוון לציצים שלי.

היום בבוקר, בעודי לוגמת בהנאה ובנמנום את קפה הבוקר שלי, בעלי טרק לפני בחוזקה על השולחן את הדבר הזה, כמו שטורקים שטרות כסף בפני מישהו שאתה לא מאמין שהפסדת לו בהתערבות.


הסתכלתי על שתי החבילות עליהן היה כתוב "צמדן שחור דבק דוצ." הסתכלתי על בעלי במבט תוהה ושאלתי "מה זה?"
"כדי שלא תגידי שהם נופלים לך בגלל העור" הוא ענה.
"מה???" פערתי עניים, מדמיינת שזה סוג של פיתרון-סקוטצ'ים-הזוי שבעלי מצא לעובדה שהנקתי שלושה ילדים.
"הספות" הוא ענה.
אני נשבעת, לפעמים נדמה לי שחוסר שעות השינה גורע ממני להבין משפטים פשוטים בני מילה אחת.
"מה????" שאלתי שוב. על מה. אתה. מדבר?
"הספות! הספות! הילדים שהורסים את הספות!" הוא הסביר בחוסר סבלנות.
"אההה....או-קיי, אז זה לא קשור לציצים שלי?"
"מה???" הוא שאל.
"לא משנה..."
כדי לחסוך מכם אלף מילים על מנת להסביר את הפיסקה הקודמת, אציג בפניכם את התמונה הבאה:


בדרך כלל כשבעלי מגיע הביתה מהעבודה, זו התמונה שהוא רואה.
הוא לא מעיר לי מיד, כי הוא יודע שאני הייתי איתם כל היום, ואם יש משהו שהוא צריך לעשות זה להעניק לי מדליה ברגע שהוא נכנס הביתה.
אז הוא מתחיל להאנח ולהתנשף ולדבר לעצמו ולשאול את עצמו בשקט "אני לא מבין למה ילדים לא יכולים לשחק בחדר משחקים, חדר שמיועד רק למשחקים?" ואני שואלת "אמרת משהו?"
והוא עונה "לא, כלום, פשוט אני לא מבין למה הם לא משחקים בחדר?" ואני עונה שהם שיחקו כבר בחדר, והיו כבר בחוץ בחצר, וחוץ מזה הספות עשויות מחומר דמוי עור שמחליק באופן טבעי ברגע שהם מנסים לשבת עליו והם רק ממשיכים את הזרימה הטבעית של הכריות."
ואז בעלי שוב נאנח. וממשיך למלמל לעצמו על איך כשהוא היה ילד, הוא לא היה מעלה בדעתו שמותר לקפוץ ככה על הספות ואז אני עונה לו, שלפחות הספות אצלנו תמיד מתאימות לכלב.


ואז הוא שואל "מה זה קשור?" ואני עונה שלא הכל חייב להיות קשור, פשוט כמה אפשר לדבר על הילדים והספות? מה כל כך קשה להבין, הן מחליקות. אם זה כל כך מפריע לו, הוא מוזמן לקנות דבק מגע ולהדביק את הכריות לבסיס הספה או לחילופין את הילדים לחדר משחקים ובזה תיגמר הבעיה.
לא חשבתי שהוא יקח אותי ברצינות.
מהיום, לא אהנה לראות את הבן הקטן שלי מטפס כמו נינג'ה על הספה כדי לפתוח את התריס החשמלי הפונה כחלון ראווה לבניין השכן, בדיוק ברגע שאני עושה את תנוחת היוגה "כלב ראש למטה".

ולא אראה את אחיו הגדול מצחיק אותו ומושך אותו אחריו להר הכריות שבריצפה.


ולא אראה איך הקטן ששוקל טון, חונק בלי לשים לב את אחיו הגדול.


לא. לא אהנה יותר מכל אלה. מהיום בעלי שם לזה סוף.
מהיום הספות מיועדות אך ורק לישיבה.
להתנהגות תרבותית.
יוכל לשבת עליהן רק ילד המתנהג כמו ילד טוב.
ילד טוב ירושלים.
שמחכה למורה שלו לכינור שיגיע.

3 תגובות:

  1. כשהוא יבוא וישאל למה הכריות לא במקום, תגידי לו - זה בגלל שלא עשית לי בנות. למה לא עשית לי בנות?

    (גם בנות שולפות כריות. בעיקר בשביל לבנות בתי פיות).

    השבמחק
  2. נעמה, את מוזמנת לגלות לו איך עושים בנות, יש לו עוד הזדמנות אחת.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...