יום שישי, 13 באפריל 2012

הורים לבנות.

יש לי שאלה עבורכם. במה בנות משחקות בגן השעשועים? אתם מבינים? לי אין בנות. יש לי שלושה בנים. כשאני הייתי ילדה, שיחקתי בחוץ קלאס וחמש אבנים וחמש מקלות וקפצתי בחבל וקפצתי גומי.
אני לא רוצה להיות בעלת דעות קדומות ולקטלג משחק של ילדים רק עפ"י מינם...
אבל תגידו לי את האמת, למה אני לא רואה בנות עושות את זה?:

                                                                       או את זה

ככל שהם גדלים, אני מתחילה לחשוב שהם לעולם
לא ירצו לאסוף מיכתביות של הולי הובי.


כל פעם שהם מתחילים לשחק, זה נראה כך.


"או, הי אימוש, תראי איזה יופי אנחנו משחקים, תראי איזה חברים טובים אנחנו"
ואז.
תמיד.
בשבריר שניה.
הכל מתהפך.

מישהו, מוחץ למישהו אחר את הצלעות קצת.יותר.מידי.חזק.
ומכאן אין דרך חזרה. המדרון הוא תלול. ולא נותר לי אלא לספור את חמש הדקות
עד לתמונה האחרונה.
דקה ראשונה:

דקה שניה:


דקה שלישית:
דקה רביעית:


ולסיום, חניקה אחורית בדקה החמישית:

אתם יודעים? פעם רופא ילדים אמר לי שלילד יש גמישות יתר במפרקים.
אתם חושבים שיש אמת בדבריו?
אני לא יודעת..שאלך לשמוע עוד רופא?

וכצפוי, התמונה האחרונה תמיד נראת כך:

די..אל תבכה תינוקי של אמא. רוצה לשחק איתי קלאס? רוצה גומי?
רוצה חמש אבנים?  חיבוק? נישוק?
לא?
טוב אז בואו נעשה עמידות ידיים.

עוד פעם


ועכשיו גלגלון
 אויי תינוק, למה אתה עוד כועס? יש לי רעיון! בוא נעלה הביתה ונבריש לאמא את השיער
ונקלע לה צמה ונקשט בסיכות עם פרחים, יאללה?
 לא?
אבל למה?
טוב בסדר, נשחק בנינג'ות. שוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...