יום ראשון, 1 באפריל 2012

חופשת מחלה.

למה אתם עוד ערים?
לי יש סיבה מוצדקת. בעלי הציע לי בנימוס שאולי כדאי שאצא מהמיטה לשתות קצת תה כי אחרת השיעול הזה לא יפסק. אז יצאתי, ויש לי תה.
היום אני חולה.
יש לי שחפת.
לפי איבחון מקיף ומדוקדק שעשיתי לעצמי באינטרנט, יש לי שחפת.
 ההורים המדהימים שלי לקחו את שני הילדים הגדולים לכל היום לטייל בירושלים. הם ההורים שלי ואתם לא יכולים לקבל אותם.
התקשרתי בבוקר לבעלי לספר לו את הבשורה המרה לה הוא הגיב ב:"אין לך שום טוברקולוסיס, אין את זה בארץ."
בעלי אף פעם לא אומר שמות של מחלות בעברית. אף פעם. יש לו בעיה, הוא יודע את זה. "קחי דקסמול, תכיני תה ואני אדבר איתך אחר כך." אמר וניתק. האמת שהוא אמר "...ואני אדבר איתך אחר כך ,טוב שמופי?" ואני עניתי "טוב שמופי", אבל לא רציתי להביך אותו. אני חייבת לציין שקצת נעלבתי שהוא לא מעריך את יכולת האבחון שלי. עם זאת, לקחתי דקסמול. (אתם יודעים שהיתה איתי בצבא מישהי שאמרה "קשה לי לשתות כדורים"  במקום "לקחת כדורים"? היא גם היתה משתמשת הרבה במילה "זה" כמו :"תראי אותו זה" או "מה יש לו זה?" או אם הייתי שמה מסמכים לתיוק על השולחן שלה, היא תמיד היתה שואלת אותי :" מה זה זה?")
אחרי שלקחתי דקסמול השכבתי את בני בן השנה לישון. לשחק עם ילד קטן כשיש שחפת זה כיף, אבל פחות.
הוא נרדם. אני תהיתי מה לעשות בשעה וחצי שיש לי.
מה אתם הייתם עושים אם שניים מהילדים לא בבית ואחד ישן? מפעילים מכונות כביסה? שוטפים את הר הסירים? מקפלים חלק משרשרת הרי הכביסה? גם אני הייתי עושה את זה, אם לא הייתי אני.
 אבל אני,אני. ופרפקציוניזם הוא לא שמי השני. במקום זה נשכבתי על המיטה והתחלתי להזיע כמו סוס. הזעתי כמו סוס חולה (" סוס לד' 6 שח מט!!" נראה אותכם יודעים מאיפה זה. אם לא היתה לכם התמכרות קשה ל"חמישיה הקאמרית" בתחילת שנות ה90, לא תדעו מאיפה זה). 
לא האמנתי כששמעתי את הבן שלי מתעורר משנתו ושאני זו שאמורה להרים אותו ולהיות המבוגר האחראי עליו. כל אחר הצהריים נשרכתי אחריו כמו זומבי.
להיות אמא זה כמו להיות בעל עסק עצמאי. מצד אחד אתה הבוס של עצמך, אתה מחליט מתי אתה לא מרגיש טוב ולא צריך לבקש מאף אחד אישור לא להגיע לעבודה. מצד שני אתה חייב להגיע, אף אחד לא יכול לעשות את העבודה במקומך.
הילדים חזרו עייפים אך מרוצים אך מאוד עייפים מהטיול. בעלי הגיע הביתה בערב וקיבל את המשמרת לידיו. תסלחו לי רגע, אני הולכת להשתעל את הטחול שלי החוצה.
חזרתי. אני קופאת, כפות הרגליים שלי קרח. נראה לי שאלך עכשיו חזרה למיטה ואכניס את כפות הרגליים שלי בין הירכיים שלו. הוא מת על זה.
אני בטוחה שהשיעול הנבחני הסקסי שלי בשילוב עם כפות הרגליים הקפואות שלי, יגרמו לו לחלום עלי כל הלילה.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...