יום ראשון, 15 באפריל 2012

עשר שנות נישואים.

עדיין לא יום הנישואים שלנו (אומרים נישואין נכון? אבל זה לא מסתדר לי, אז אני כותבת איך שבא לי. זה בסדר? יופי).
בקיץ, בעלי ואני נהיה נשואים 10 שנים (ביחד 11).
אז למה את כותבת על זה עכשיו אתם בודאי תוהים. או. טוב שתהיתם. אני פשוט רוצה לתת לבעלי מספיק זמן כדי לתכנן את ציון היום הגדול, הוא איש עסוק.
תבינו.
אני לא אדם שאומר בדיוק מה הוא רוצה שיקנו לו ליום הולדת/יום נישואים/ולנטיינס. בעלי יודע שכל עוד מה שהוא קונה עשוי מפולי קקאו, הוא לא יכול לטעות. כראייה, הולכים איתי לכל מקום חמישה קילוגרמים מיותרים העשויים מקקאו טהור. זה מחיר שאני שמחה לשלם.

בכל מקרה, אני יודעת שהוא מאוד עסוק ולא תמיד פנוי לקרוא את מה שאני כותבת, אז אשאיר את המסך פתוח ואומר "וואי ממי, אתה לא תאמין מה קראתי, מכבי תל אביב הפסידו לבני סחנין!" והוא באמת לא יאמין וילך למחשב לבדוק מה אישתו מקשקשת ואז יראה את העמוד הזה ויקרא בשקיקה.
אז כפי שכתבתי, אין זו דרכי לתת רמזים, אני חושבת שכל בעל אמור להכיר את אישתו מספיק טוב כדי לדעת את האופן בו היא רוצה לחגוג עשר שנות נישואים.
אני רק אספר לכם שמאז ההריון הראשון שלי, לא הייתי בחו"ל. כשהייתי בתחילת ההריון עם בני הבכור, בעלי ואני חשבנו שזה יהיה רעיון נפלא לנסוע ללונדון. בואו אספר לכם את הרשמים שלי מהעיר: בזמן שבעלי הלך לראות את ארמון המלכה, אני נשארתי במלון עם הראש באסלה. בזמן שבעלי ביקר בכנסיית וסטמינסטר, אני נשארתי במלון עם הראש באסלה. בזמן שבעלי עמד בכיכר טרפלגר, אני נשארתי במלון עם הראש באסלה. בזמן שבעלי חצה את גשר לונדון, אני נשארתי במלון עם הראש באסלה. ואז עלינו על מטוס חזרה הביתה, ובזמן שבעלי אכל את הבוטנים של המטוס, ביקש עוד קולה וצפה בסרט בהנאה, אני הייתי בשירותים עם הראש באסלה. כעבור שמונה חודשים נולד בנינו הבכור והדבר הראשון שאמרתי לו כשהוא יצא לאויר העולם היה "אתה חייב לי טיול ללונדון". ואז הוא פלט עלי. מאותו רגע ידעתי שאנחנו מבינים אחד את השניה. 

אז אני לא אגלה לבעלי איפה אני רוצה לבלות את יום הנישואים העשירי שלנו. אני בטוחה שהוא יודע לבד.
אני רק אתן רמז ממש ממש פיצפון- זה מתחיל ב-מה ונגמר ב-לון. אבל זהו, אני לא אומרת יותר שום דבר, כלום. לא תוציאו את זה ממני. איפה בדיוק? טוב רמז ממש ממש אחרון- מתחיל ב-לונ ונגמר ב-דון. ועכשיו שישבור את הראש עם הרמזים האלה.
שבוע טוב!
אני הולכת לקנות חמץ. הרבה הרבה חמץ. פיתות גם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...