יום רביעי, 21 במרץ 2012

אמא וגור.

אין לי כסף לבייביסטר.
אבל לפעמים אין ברירה ומישהו חייב לשמור על הילד, יש לי דברים לעשות.
אז מסתדרים עם מה שיש.

ומה שיש , זו רסטי, הכלבה שלנו. למרות שהיא רק בת 10, היא מאוד אחראית.






יש לנו עוד כלבה, אבל היא ממש לא אחראית, היא יכולה בכלל לא לשים לב אם הילד הכניס משהו לפה.. על רסטי לעומת זאת, אפשר לסמוך בעניים עצומות. והן לרוב עצומות.








גם לג'ימבורי אין לי כסף, אז רסטי הסכימה לסגור לי גם את הפינה הזו.




כל מה שהיא מבקשת בתמורה, זה שיבדקו מה זה שמגרד לה שם.





יש להם המון בדיחות פנימיות שרק הם מבינים.


אין בעיה, אתם לא חייבים לשתף




לפעמים נדמה לי שקצת נמאס לה לשמור עליו, אבל היי, אף אחד לא אמר שזה קל.



אוווו כמה שהוא אוהב אותה, הוא בטוח שהיא אמא שלו.




הוא מתרגל את מה שאמא שלו לימדה אותו, כשהראתה לו איך אוכלים עצם רגע קודם.


כן, האהבה פורחת בניהם, אני בכלל לא מקנאה, אני בטוחה שהם יחיו באושר ואושר.
זה בסדר, אל תפריעו לעצמכם בפאנן. אני אשב פה בצד. לבדי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...