יום שלישי, 27 במרץ 2012

היום האחרון של החופש.

כן. היום זה היום האחרון לצאת איתי לשתות קפה, לדבר איתי בטלפון, או לראות אותי עם שיער פזור.
לא, אני לא נוסעת ללונדון. לונדון לא מחכה לי.
מחר מתחיל החופש הגדול השני בגודלו בעולם- חופש פסח.
משום מה, חשבתי שזו תהיה הזדמנות מצוינת לבלות עם הילדים, ללמד אותם דברים שמעניינים אותי, כמו לקפל כביסה ולהוציא מהמדיח אבל אני חוששת שהם לא ישתפו איתי פעולה וירצו לעשות דברים שמעניינים אותם כמו לקפוץ על המיטה שלנו (כמה פעמים אני יכולה להגיד שא-סור. לקפוץ. על. המיטה??) ולאכול בננה ותותים ובייגל'ה במיטה שלנו (כמה פעמים אני צריכה להגיד שא-סור לאכול. במיטה??) ובלילה לשים את הראש על הכר, להכניס יד עייפה תחתיו ולגלות שהבן שלי בכלל לא אוהב בננה. (כמה פעמים אני צריכה להגיד שא-סור להחביא אוכל שאין חשק לאכול??)
אז עכשיו אני חשה פאניקה קלה.
אני הולכת למיטה לשכב בתנוחה עוברית ולבכות שאני רוצה את אמא שלי.
חזרתי.
אני מרגישה יותר טוב.
יהיה חופש נפלא. זו הזדמנות מצוינת לעשות המון דברים עם הילדים.
כל מה שצריך זה לתכנן. אני אכין רשימה של דברים שאני רוצה לעשות איתם בחופש הגדול2.
1. כל בוקר לשתות קפה בשקט. בדממה. ילדים לא יוצאים מהחדר עד שאמא מסיימת את הקפה שלה. בשקט. בדממה.
2. לקחת אותם לעיר הקרח בירושלים. (אבא שלי הבטיח להם, אז קל לי לקיים).
3. ללמד אותם לקרוא שעון או לחילופין תחושת זמן כלשהיא מעבר לבוקר צהריים וערב. אני צריכה לחשוב איך.
4. לקחת אותם לפסטיבל הצגות הילדים בחיפה. (אמא שלי הבטיחה שתקח אותם. אני חושבת שהם צריכים לראות את כולן! )
5. אולי כל שעה עגולה אתן להם סוכריית אמ.אן.אם וכל חצי שעה מרשמלו? כן. ככה הם יחושו את הזמן. תורידו את הגבה, לא סיפרתי לכם שכל רבע שעה  אתן להם ברוקולי וכל חמש דקות דלעת עם גזר בטחינה משומשום מלא.
6. יש תערוכת הפרח בפארק הכט בחיפה, אמור להיות מדהים. כל עם ישראל חייב לבוא לתערוכה הזו, ולכן אני צריכה לדבר עם אחותי לראות מתי מתחשק לה לראות פרחים.
7. אולי בכל זאת נתחבר לכבלים? כבר שנתיים אנחנו בלי טלויזיה, מה יכול כבר להיות? לכולם יש טלויזיה!
8. איפה הדף שחילקו בבית הספר לקייטנה מ7:00-19:00?
9. הרכבת בשביתה? בסוף לא? לפחות 3 פעמים טיול לסבתא וסבא שגרים בתל אביב. להם יש טלויזיה. ואייפד.
10. כל ערב לשתות קפה בשקט. בדממה. ילדים לא מתקרבים לאמא ברדיוס של שני מטר עד שהיא מסיימת את הקפה שלה. בשקט. בדממה.

אוקיי. יהיה נהדר. אני מוכנה עם הרשימה שלי.
חופש פסח נעים לכולם!
אני בלונדון.

אתם קולטים שזה שלושה שבועות?
אתם מאמינים?
אני לא מאמינה.

אה, והזוכה בתחרות של אתמול היא מיכל, שנתנה לתמונה בפוסט (הקודם, לא זה) את השם המצוין fountain of youth/
מיכל, את מקבלת מאיתנו שלושה ילדים לשלושה ימים בחופש פסח.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...