יום ראשון, 25 במרץ 2012

לא. לא תתפוס אותי.

בעלי אומנם לקח אותי לאישה, אבל הוא עוד לא בנה לי בית. עם אורווה. לסוסים. עם סוס לכל ילד. עם המון שטח לרוץ חופשי.
אני לא בררנית, מצידי זה יכול להיות בכל מקום בעולם בארה"ב. אוקלוהומה למשל (למרות שיש שם קצת טורנדו), או מונטנה (איך אשרוד את החורף?) אז נלך על עמק יזרעאל, כפר יהשוע זה סבבה לגמרי. מי מנחש כמה עולה מגרש בכפר יהושע? אני מזכירה יהושע, לא שמריהו. אין סיכוי בעולם שתנחשו. קחו את המספר עליו חשבתם כהגיוני, והכפילו אותו ב10. כן, עכשיו הגעתם למספר המבוקש- דונם מגרש בכפר יהושע בעמק יזרעאל עולה שלושה! מיליון ש"ח. בדיוק הסכום שעולה חווה של 5000 דונם באוקלוהומה. עם כל הכבוד לארץ המובטחת, אני מבינה איך ארה"ב קיבלה את שמה - ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות- היא עומדת מאחורי המשפט הזה. ואצלנו יותר מבטיחים בלי לקיים.
אני צוחקת כמובן, הכי טוב בארץ,באמת. אבל יותר במונטנה. אני צוחקת. נראה לי.
מה זה קשור למה שאני הולכת לכתוב? אני מגיעה לזה. התוצאה של כל הפיסקה למעלה היא- אנחנו עדיין גרים בבניין דירות עם מעלית. בלי סוסים.
אי לכך ובהתאם לזאת אנחנו צריכים למצוא מקומות בהם הילדים יכולים לרוץ חופשי.

ביום חול שגרתי, המסדרון של הבניין מהווה פיתרון מספיק


תזכירו לי לדבר עם חברת התחזוקה של הבניין, מזה הקיר המטונף הזה?


אבל אתמול לא היה יום חול שגרתי, אתמול היה יום שבת. אחרי שבילו בבית יום שלם
ואגרו בגופם אנרגיה פוטנציאלית של טיל חלל, היינו חייבים למצוא מקום עם הרבה מרחב לשגר אותם .

ה-יתרון בחיפה, הוא הים.  הים הוא הפיתרון לה-כל. משעמם בבית- יורדים לים. (חיפאים יורדים לים. אנחנו גרים על הר, הלו?) זמן רומנטי עם הבעל? יורדים לים.
מצב רוח מהורהר? יורדים לים. ללכת ברגל? יורדים לים. אין כוח לקפל כביסה- יורדים לים. סתם סתם. תמיד יש לי כוח לקפל כביסה.

אז ירדנו איתם לים. שירוצו.

ראשית, צריך להחליט מי התופס. עברו דקות ארוכות עד שהם הבינו שאי אפשר להחליט זאת על ידי "מי שלוש יוצא אחד"



יצא שהקטן הוא התופס- הגדול דואג שתמיד זה יצא כך. לא מתערבת, בסוף יפול לו האסימון שעובדים עליו. גם אני תמיד עבדתי על אחי. זו דרכו של עולם, אין מה לעשות.

ומתחי-לים!


והם רצו. לא היה לו סיכוי לתפוס אותו, מסכן. גם אחי אף פעם לא הצליח לתפוס אותי, מסכן. ככה זה אחים קטנים, לפעמים הם מסכנים.


שימו לב שמרצפות הטיילת רוצפו בצורת מעגל. מאד נוח לאמא שרוצה לשבת על הספסל. הילדים רצים במעגלים בלי לשים לב. מאוד מומלץ.

היי למה לילד הזה אין גרביים? הוא יצא מהבית עם גרביים, מי לקח לילד שלי את הגרביים?


מה, אתם לא רואים שאין לו גרביים?



כעבור חצי שעה. עדיין רצים.


כעבור שעה. "אמא למה את מצלמת אותי? הפסקתי לרוץ"
כי אתה הכי יפה בעולם תינוק שלי.



בעצם אתה לא התינוק שלי, איפה התינוק שלי?
אה, הנה אתה. עוזר לאבא ללכת, נותן לו יד שלא יפול. ילד טוב ומתחשב.


כעבור שעתיים. די אמא, אין לנו כוח לרוץ יותר. אפשר גלידה?  אני לא יכול לאכול משהו אחר, אין לי שיניים.

טוב בסדר, אבל רגע לפני שאני מעלה לכם את רמת הסוכר בגוף ואת הסיכוי להיות חולים עם גלידה בקור הזה,
חיוך אחרון לאמא.


תודה מתוק, מקסים אתה.


מה אתם עשיתם בשבת עם הילדים? עשיתם יותר מלשבת על הספסל בים עם מצלמה. של האייפון?  שתפו.

* את מי שמאוד מטריד מאיפה הכותרת נשמעת לו מוכרת- מפה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...