יום שישי, 17 בפברואר 2012

מי אני ומה שמי.

לא. את זה אתם חייבים לשמוע. קיבלתי שני מיילים (כנראה מאותו אדם), המאשימים אותי בגזענות. אותי. בגזענות. אחרי שהגבתי ב- פחח. ו- תחח, אחרי שגיחכתי לעצמי וגם צחקתי בקול רם, חשבתי על זה ברצינות. לא על עניין הגזענות המגוחך כמובן, אלא כמה אין שליטה על הסרט שיש לאנשים בראש.

אגיב ל"אם היית בת עדות המזרח לא היית כותבת זאת"  בגילוי נאות- כן, מקור שם משפחתי, שוורץ, שם משפחתו של אבי, מגיע מהרי הקרפטים שברומניה. אך מקור שם משפחתה של אימי מגיע ממרוקו וקצת מסוריה וקצת מטבריה. אז תפסיקו לבלבל לי במוח. בריכת הגנים שלי כל כך מעורבת שאין כמעט עדה אליה אני לא שייכת (וזה ודאי, כי בהריון הראשון היה עלי לעבור את כוווול הבדיקות הגנטיות של כוווולם). נראה שבבריכת הגנים של אותו אנונימי שכתב לי, שמו קצת יותר מידי כלור.
אותו אדם אנונימי ששלח לי מייל זועם על זה שתיארתי גבר שעמד בתור כ"ללא ספק מעדות המזרח" מוזמן להסביר מה הבעיה עם קביעת עובדה פשוטה זו.  האיש שתיארתי היה ללא ספק בן עדות המזרח, זו עובדה לא דעה. אותה עדה ש32% מהגנים שלי שייכים לה. מה הבעיה עם זה?
הבעיה נמצאת בראש שלך אדון אנונימי.
ומי שיכול להמנע מלשלוח לי מיילים הקשורים להתמודדויות ולסרטים שלו עם עצמו (לא אלה הקשורים להורות כמובן), אני אודה לו.

2 comments:

  1. שכחת גם לספר שבבריכת הגנים שלך עירבבנו את הערך העליון של קבלת כל אדם באשר הוא אדם
    וכראיה סטטיסטית כל הנישואים במשפחתנו הם מעורבים

    חבל שיש עוד אנשים שהשתייכותם לא חשוב לאיזו עידה מעוררת בתוכם אי נוחות במקום גאוה

    דודה דדדדדדד

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...