יום שני, 6 בפברואר 2012

איך את לא אומרת לי.

אני מאוד מעריכה את בעלי, באמת. באמת באמת. כל כך מעריכה אותו עד שתחום אחד , בסיסי ביותר, נשאר בעיני בגדר תעלומה . אקרא לתחום - דע איפה אתה חי.

הוא עכשיו חזר הביתה כי שכח (כרגיל) את הפלאפון שלו. נכנס ברוח סערה ורטן לעברי :"איך את לא אומרת לי שהשכנה מקומה 8 ילדה בת לפני 4 חודשים?"
אני: "אהה....מה?"
הוא: "אני נכנס למעלית, אני רואה אותה עם תינוק קטן במנשא, אומר לה מזל טוב, שואל אותה מתי הברית והיא עונה לי שהיא כבר בת 4 חודשים ושהם לא עושים ברית כי...זו בת...ממש פדיחה..איך את לא אומרת לי דברים כאלה?"
אני:" אהה... לא ראית סממן ורוד המצביע על מין הילוד?"
הוא:" זה בכלל לא העניין, העניין הוא שאת צריכה להגיד לי דברים כאלה, איך אני אמור לדעת?  ממש פדיחה..".
אני:" אאה...או-קיי..."
הוא:" טוב אני זז, ביי"
אני:"ביי" ספרתי עד 5, הוא חזר לקחת את הפלאפון שלו.

עכשיו,נשאלת השאלה, למה גברים לא יודעים מה קורה סביבם? מאחר וגם אבא שלי וגם אחי מראים את אותם סימני הלם סביבתי, אני מתחילה לחשוד שעוד גברים מחוץ למעגל המשפחתי שלי מתנהגים ככה.
שמישהו יסביר לי, איך גבר, רופא, המנהל עסק עצמאי, העובד בעוד שתי משרות (כלומר 3 סה"כ), המציל חיים (של בעלי חיים) על בסיס יומי, לא מזהה תינוקת בת 4 חודשים כשהוא נכנס למעלית? ואם לא איכפת לכם הוא בעצמו אב לשלושה ילדים.

באמת שאין לי מושג איך, אתם מוזמנים לענות ואתן מוזמנות לנחש.
איך זה שגברים קלולס לגמרי בנושאים מסוימים?




תגובה 1:

  1. חחחחח
    זה מה שיש לי להגיד!
    כשבעלי השתתף בחנוכת בית אצל חברים ואחרי שבועיים נודע לי שהאישה ילדה שאלתיהו איך לא סיפר לי על היותה בהריון.
    התשובה היתה: אה. לא שמתי לב בכלל.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...