יום רביעי, 18 בינואר 2012

הכל טוב.

יש לי חברה שעונה "הרוב טוב" כששואלים אותה מה נשמע. היא תמיד משאירה פתח קטן ליכול להיות יותר טוב. ברגעים נפלאים כמו עכשיו, בסיומו של יום שגרתי מבורך אני חשה בכל גופי שהכל טוב. והאמת האבסולוטית היא שכל רגע נתון הוא הכי טוב שיכול להיות, אנחנו פשוט לא תמיד מתיישרים עם האמת הזו.

בטירוף ההתארגנות של הבוקר שמתי לב שילד אחד השיט איש לגו בקורנפלקס, עמדתי והסתכלתי עליו 5 שניות,חייכתי לעצמי. כשמרחתי טחינה בפיתות שלהם, הרחתי את האפטר שייב הנעים של בעלי שנכנס למטבח להכין קפה. לא אמרתי כלום, נהנתי מהריח בשקט והמשכתי למרוח.
כשבני התינוק התעורר הוא דיבר לעצמו במיטה, הצצתי מבעד לחריץ של הדלת, הוא היה כזה.... שאין לי הגדרה לתחושה שהרגשתי בזמן שצפיתי בו.
בדרך לבית הספר קרני השמש ליוו את פניו של בני הבכור והלכו איתו יחד בשקט בשביל, ואני הרגשתי איך כולנו חלק מאחד.
בזמן שהילדים אכלו צהריים, הלכתי להביא סיפור להקריא מהחדר שלהם, כשחזרתי ראיתי את בני שישב עם הגב אלי מכניס חתיכות של עגבניה לאגרטל הפרחים שעל השולחן, זה הצחיק אותי.
אחר הצהריים בדרך לסבתא, ילד אמר שיש לשמיים צבע מקסים ומיוחד, היה להם צבע מקסים ומיוחד.
רגע אחר כך ראיתי אותו במראה של האוטו מחטט באף ומכניס לפה. כעסתי: "למה אתה אוכל נזלת? למה אתה עושה את זה?!" "כי זה מלוח, מה את לא מבינה?". צחקתי. צחקנו כולנו.
הגעתי לאסוף אותו 5 דקות לפני שהסתיים החוג, ראיתי אותו רץ משתולל וצוחק עם הילדים האחרים וחשבתי כמה כיף להיות ילד. כמה כיף שהוא שלי.
לפני השינה, כשכיסיתי כל אחד בנשיקה ילד אמר לי באוזן:" אמא אני מאחל לך חלומות על פיות כי זה מה שבנות אוהבות."
לצערי לפעמים מילים קטנות לתאר, אבל כשאני לוקחת נשימה עמוקה ומרגישה את החסד בכל מה שיש לי, אני מודעת לזה שהכל טוב.


4 תגובות:

  1. איזה פוסט!!! אני עם דמעות בעיניים מתוך מחשבות וגעגועים לקטנים שלי שבגנים...
    אני מאוד נהנית לקרוא אותך...

    השבמחק
  2. מתמכר מיום ליום לבלוג הזה.
    תודה.

    השבמחק
  3. תודה תמר,
    אני שמחה לקרוא שאהבת :-)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...