יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

מחשבת השבוע: מקור השראה.

כמידי יום ראשון אכתוב על נושא בו אתמקד כל השבוע, אתם מוזמנים להצטרף.

"לא טוב היות האדם לבדו", זה ברור כבר מזמן. "אם אין אני לי מי לי", לוקח אותך עד גבול מסוים וזהו. אנשים לומדים מאנשים, ילדים לומדים מהורים. כולנו מהווים השראה לרבים. הלך רוח הוא דבר מדבק מאוד, לטוב ולרע.

יש אמא אחת בבית הספר של בני, שתמיד שמחה לראות אותי, תמיד מחויכת, תמיד נעימה, תמיד השיחה בנינו קולחת. כל פעם שאני פוגשת אותה כשאני באה בצהריים לאסוף אותו, אני שמה לב שההתנהגות שלי קצת השתנתה בעקבות אותה שיחה של 5 דקות מחוץ לבית הספר. אני קצת יותר מחייכת מכרגיל כשבני יוצא מהכיתה, קצת יותר סבלנית, קצת יותר נינוחה, בזכותה. היא אמא לחמישה ילדים והיא מקסימה בעיני, מקור השראה אמיתי. כמה נעים להיות במחיצתם של אנשים מעוררי השראה, כמה זה מדבק. כמה רוח יוצאת מהמפרשים ליד אנשים חמוצים, שתמיד מוצאים את חצי הכוס הריקה גם אם מדברים על צלחות.
אני משתדלת להקיף את עצמי באנשים נכונים לי, חבל לבזבז את הזמן במחיצת אלה המעקמים את האף.
אני גם מאוד אוהבת לקרוא על אנשים מעוררי השראה וממש מרגישה מועשרת ומלאת חיוניות תוך כדי קריאה. תענוג.
בימים פחות מוצלחים אני שמה לב, שהזנחתי את מילוי מיכל ההשראה שלי, והדבר ניכר בהלך הרוח שלי. אני מיד מפנה זמן, יושבת לקרוא ומכיילת את הקופסא מחדש.

אז מחשבת השבוע שלנו הפעם היא: כמה השראה יש בחייכם? מה היחס בין כמות האנשים המעשירים אתכם לבין אלה המרפים ידיכם?
אני ממליצה בחום למצוא הרבה מקורות השראה, יש המון, רק צריך לחפש ותראו שברגע שתחפשו ברצינות תמצאו המון מקורות השראה, כל אחד יותר מוצלח מהשני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...