יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

אז שלוש ארבע ולמנוחה!

הבוקר, כשנסגרה הדלת של הגן מאחורי,בסוף הסיבוב-פיזור, רוחו של מרטין לותר קינג נחה עלי וצעקתי, בלב כמובן :
"FREE AT LAST FREE AT LAST! THANK GOD ALMIGHTY I'M FREE AT LAST"!
אם לדייק, שני שליש חופשיה, אבל אין תלונות.
זו רק אני או שהחופש הזה היה דוגמית של החופש הגדול? ראיה לכך אפשר למצוא בשאלה של בני כשנזכר שחוזרים היום לגן :"היום אני עובר לקבוצה של הבוגרים?" "לא לא ממי...אתה עדיין בצעירים..."
בעודי מכינה את הכריכים הרגשתי ציפור קטנה בלב. בעודי עומדת עם האימהות האחרות בפתח בית הספר, מחליפות שקרים אחת עם השניה :" איך היה לכם החופש?" "אויי נהדר, תענוג!", חשתי איך כל היום הזה הולך להיות הרבה יותר הגיוני. כשחושבים על זה, האימהות לא ממש שיקרו, הן פשוט התבלבלו בין התחושה שהיתה להן בחופש לבין התחושה שהן חשות הבוקר:" ביי ביי חמוד! שיהיה לך יום נעים, תן נישוקי קוקי". אחחח...איזה אושר, באמת היה חופש נהדר.

באמת עבר בסדר, רוב הימים עברו כנצח שנמשך שבועיים. הם כל הזמן ביקשו ללכת לסבתא. סבתא זה בעצם שם קוד לטלויזיה וממתקים בלי הגבלה. ראו הרבה טלויזיה שם? ממש לא. עם יד הלב? זה הדבר היחידי שהם עשו שם.
ובפינת התירוצים המהולים ברגשות אשם: מה יכולתי לעשות? הייתי לבד איתם. המפרנס הראשי כבול בשלשלאות למרפאה, לא נופש משפחתי ולא נעליים. למרות כששאלתי חברה שלי איך הם נהנו באילת, היא ענתה :" במקום לרוץ אחרי כולם בצפון, רצתי אחרי כולם בדרום." אז בסדר, אני כבר אמצא דרך להשתמש בתקציב החופשה בזארה.
 חוויתי חד הוריות שבועיים. בהזדמנות זו אני רוצה לחלק מדליות לכל החד הוריות.
אני באמת לא מבינה למה צריך כל כך הרבה חופש, אותו גם עוטפים ב"גשרים" למינהם מלפנים ומאחור. מה זה שלושה ימים גשר? הגזמה פראית. לא רואה לא טעם ולא תכלית. נו מילא.
שטויות, העברנו. באמת בקטנה. יאללה חוזרים לעבודה! שבוע טוב לכולם!


3 תגובות:

  1. סליחה על הקטנוניות אבל שכחת את הלינק לנצח שנמשך שבועיים:
    http://www.youtube.com/watch?v=Oy1WqQbqKpA

    השבמחק
  2. :-)
    הלינק שצירפת לא עולה לי , אבל שלום ואני זה ככה וככה. לא שכחתי.

    השבמחק
  3. גרי, אולי אתה תוכל לעזור. אנשים אומרים לי שהם לא מצליחים להגיב, למרות שהם מנסים שוב ושוב. הם אומרים שהמחשב נותן להם להקליד, הם עוברים את כל השלבים, ובקליק הסופי זה לא תופס את התגובה. יש לך איזה הארה? הוראה? הדרכה? לעזרתך אודה, תודה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...